Zadzwoń do obsługi klienta

Loading.. Twój koszyk jest aktualizowany...

Sukces Kontynuuj zakupy

FAQ – Często zadawane pytania

Produkty i ceny

Czy koszty dostawy są już wliczone w wyświetlane ceny?

Nie. Koszty wysyłki są obliczane przy finalizacji zamówienia i różnią się w zależności od zawartości koszyka, kraju dostawy, wagi, rozmiaru i charakterystyki produktów. Aktualny stan koszyka jest zawsze wyświetlany.

Czy można zamówić bez kosztów wysyłki?

Tak. Przy wartości zamówienia powyżej 2.000 € pierwsza dostawa drzwi, ościeżnic i podłóg jest bezpłatna na terenie Niemiec. W Niemczech możliwy jest również bezpłatny odbiór osobisty. Wyjątkiem są płyty OSB.

Czy podane ceny zawierają podatek VAT?

Tak. Wszystkie ceny na naszych stronach produktów zawierają podatek VAT.

Wyjątkiem jest sklep dla klientów biznesowych, gdzie ceny są podawane bez VAT.

Czy można zamówić próbkę?

Tak. Dla wielu naszych produktów drzwiowych i podłogowych można zamówić próbki powierzchni. Na stronach produktów znajdziesz przycisk „Zamów próbkę”. Pierwsze dwa egzemplarze są bezpłatne. Więcej informacji: Serwis próbek

Znalazłem produkt z oferty DEINE TÜR u innego dostawcy online w niższej cenie! Co teraz?

Nie ma problemu! Jeśli możesz udowodnić, że produkt ma dokładnie takie same warunki, nasza Gwarancja Najlepszej Ceny zadziała. W DEINE TÜR otrzymasz swój wymarzony produkt w najniższej cenie. Dowiedz się więcej: Gwarancja Najlepszej Ceny

Jakie są koszty wysyłki?

Przegląd wszystkich krajowych i międzynarodowych kosztów wysyłki znajdziesz tutaj: Warunki wysyłki

Czy koszty wysyłki wzrastają przy zamówieniu kilku artykułów?

Nie. Niezależnie od liczby zamówionych produktów, obliczamy koszt wysyłki dla całego zamówienia.
Wyjątek: W przypadku akcesoriów do układania koszty wysyłki zależą od wagi.

Czy mogę skrócić moje drzwi?

Zdecydowanie odradzamy skracanie drzwi i zalecamy zamówienie od razu odpowiednich wymiarów.

Jak odbywa się dostawa płyt OSB?

Przy długości od 2500mm dostawa płyt OSB odbywa się za pomocą wózka widłowego. Jest to wliczone w koszty wysyłki.

Zamówienie, dostawa i koszyk

Czy moje zamówienie zostanie sprawdzone pod kątem technicznym?

Tak, nawet dwukrotnie! Przed zakończeniem zamówienia przeprowadzana jest automatyczna walidacja koszyka. Po zakończeniu, nasz zespół potwierdzający zamówienia dodatkowo sprawdza jego poprawność techniczną, zgodność elementów i kompletność. Jeśli coś w konfiguracjach się nie zgadza, skontaktujemy się z Tobą bezpośrednio.

Proszę pamiętać: nie mamy wpływu na indywidualnie podane wymiary, takie jak wysokość, szerokość, grubość ściany i kierunek DIN, i możemy pracować tylko z podanymi przez Ciebie danymi.

W przypadku pytań dotyczących prawidłowego pomiaru lub otwierania drzwi, mamy dla Ciebie odpowiedzi: wiki-faq

Czy mogę zmienić moje zamówienie po jego złożeniu?

Proszę pamiętać, że zmiany w zamówieniu po dokonaniu płatności nie są już możliwe. Zamówienia na fakturę są przetwarzane natychmiast. Dlatego przy zakupie na fakturę zmiany nie są już możliwe.

Jeśli chcesz dodać więcej produktów z naszego sklepu do zamówienia i nie chcesz składać dwóch różnych zamówień, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta: info@deinetuer.pl

Jak długo trwa dostawa?

Czas dostawy zależy od indywidualnego wyboru produktu i ewentualnej konfiguracji. Na stronach produktów podana jest zarówno dostępność artykułu, jak i przewidywany czas dostawy. Jeśli czas dostawy różni się z powodu indywidualnej konfiguracji lub specjalnego zamówienia, informacja ta jest natychmiast wyświetlana. Niektóre produkty: drzwi wewnętrzne, drzwi pokojowe z naszego magazynu mogą być wysłane w ciągu kilku dni roboczych. Akcesoria, takie jak klamki, stopery do drzwi czy materiały montażowe, są zazwyczaj szybko gotowe do wysyłki.

Czy można zamówić za granicę?

Tak. DEINE TÜR wysyła na cały świat.

Czy możliwa jest dostawa częściowa?

Podział zamówienia na dostawy częściowe musi być zawsze wcześniej sprawdzony przez nasz dział obsługi klienta. Najlepszym sposobem jest złożenie zamówienia oddzielnie na początku. Żądane dostawy częściowe PO złożeniu zamówienia są płatne.

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak. Odbiór odbywa się w naszym centrum logistycznym w Lipsku. Po zakończeniu zamówienia poinformujemy Cię o przewidywanym tygodniu kalendarzowym, w którym produkty będą gotowe do odbioru. Gdy Twoje towary będą gotowe do odbioru, skontaktujemy się z Tobą e-mailem, aby umówić się na termin odbioru.

Kiedy i jak zostanie dostarczony mój towar?

W potwierdzeniu zamówienia znajdziesz przewidywany tydzień kalendarzowy, w którym Twój towar może zostać dostarczony. Gdy nasze centrum logistyczne otrzyma produkty od producenta i bezpiecznie je zapakuje do transportu, otrzymasz od nas powiadomienie e-mailem.
Nasza spedycja skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub e-mailem, aby ustalić dzień dostawy oraz przedział czasowy. Dzięki temu zapewniamy, że towar zostanie odebrany osobiście przez Ciebie. Dostawa drzwi, ościeżnic i wszystkich artykułów o długości powyżej 1,2 m odbywa się zazwyczaj ciężarówką o masie 7,5 - 12 ton. W niektórych przypadkach mogą być używane również naczepy.

Czy otrzymam dokładny przedział czasowy dla mojej dostawy?

Twój towar zostanie dostarczony w uzgodnionym dniu dostawy w przedziale czasowym od 8 do 16.

Dlaczego moja dostawa się opóźnia?

Przyczyny opóźnienia mogą być związane z warunkami pogodowymi lub nagłymi zakłóceniami w łańcuchach dostaw producentów. W razie potrzeby poinformujemy Cię na czas i podamy nowy, przewidywany tydzień kalendarzowy dostawy.

Płatność i bezpieczeństwo

Jakie są opcje płatności na DEINE TÜR?

Oferujemy następujące metody płatności: karta kredytowa, Paypal, przedpłata, przelew natychmiastowy, finansowanie i zakup na fakturę. Przegląd naszych bezpiecznych metod płatności znajdziesz tutaj: Metody płatności

Jak działa zakup na fakturę?

Składając zamówienie w Niemczech, Austrii lub Szwajcarii, istnieje możliwość dokonania zakupu na fakturę do wartości zamówienia 5000,00€. Przy zamówieniu wybierz Riverty jako metodę płatności. Riverty przeprowadzi kontrolę zdolności kredytowej i ryzyka, w tym weryfikację adresu na podstawie danych zamówienia. Musisz mieć co najmniej 18 lat, aby dokonać zakupu na fakturę. Następuje przegląd zamówienia, w tym dodatkowe koszty oraz opłata za metodę płatności. Ta ostatnia wynosi zazwyczaj 3,2% wartości towaru. Adres dostawy i faktury nie muszą być identyczne, ponieważ zawsze przeprowadzana jest kontrola ryzyka. Płatność następuje najwcześniej po otrzymaniu towaru, na rzecz Riverty.

Jakie są wymagania dla zakupu na raty?

Dla zakupu na raty istnieje kilka podstawowych wymagań dla osób prywatnych, które muszą być spełnione. Są to pozytywna kontrola zdolności kredytowej, pełnoletność, nieprzerwany stosunek pracy, stałe miejsce zamieszkania w Niemczech, możliwe tylko w Niemczech, kupujący i kredytobiorca muszą być identyczni – adres dostawy i faktury nie muszą, posiadanie konta bankowego w Niemczech do pobierania rat kredytu Dla klientów z obywatelstwem spoza UE konieczna jest kopia pozwolenia na pobyt i pracę oraz zaświadczenie o zameldowaniu Ponadto: Przy wartości finansowania od 3.000,00€ prosimy o przesłanie kopii aktualnego zaświadczenia o dochodach oraz kopii dowodu osobistego wraz z umową kredytową, a przy wartości finansowania od 5.000,00€ prosimy o przesłanie kopii trzech ostatnich zaświadczeń o dochodach oprócz kopii dowodu osobistego.

Jak działa zamówienie na raty?

Jeśli wszystkie powyższe wymagania są spełnione, można wybrać metodę płatności „Finansowanie” i zakończyć zamówienie. Istnieją dwie alternatywy, aby pomyślnie zakończyć zakup na raty: Alternatywa A – Zakończenie kredytu w pełni cyfrowo: Podając numer telefonu komórkowego, do którego masz bezpośredni dostęp, oraz pomyślnie identyfikując się za pomocą Video-Ident, możesz podpisać umowę kredytową SMS-em. Weryfikacja wideo jest przeprowadzana bezpośrednio przez TARGOBANK e-mailem. Jeśli nie otrzymałeś tego e-maila, sprawdź folder spam lub podany adres e-mail. Alternatywa B – Zakończenie kredytu przez Post-Ident Wydrukuj wszystkie dokumenty umowy kredytowej i postępuj zgodnie z listą kontrolną na nich zamieszczoną. Podpisz we wszystkich miejscach oznaczonych na czerwono. Z umową zostanie wydrukowany kupon Postident, który należy zweryfikować w najbliższym urzędzie pocztowym. Po potwierdzeniu weryfikacji przez pocztę, wszystkie dokumenty zostaną przesłane do naszego partnera współpracującego TARGOBANK w celu ostatecznej weryfikacji. Po pozytywnej weryfikacji i potwierdzeniu finansowania, pełna płatność otwartego rachunku zostanie dokonana przez TARGOBANK na naszą rzecz. Po otrzymaniu płatności zamówiony towar zostanie niezwłocznie wysłany do Ciebie.

Czy moje zakupy na DEINE TÜR są bezpieczne?

Oczywiście. Bezpieczna realizacja Twoich zakupów jest dla nas priorytetem. Dlatego DEINE TÜR jest certyfikowany przez TrustedShops, co oznacza: sprawdzona jakość, przejrzystość oraz ochrona kupujących i danych.

Czy mogę ubezpieczyć moje zamówienie?

Tak. Do wartości zamówienia 20.000€ możesz dodatkowo ubezpieczyć swoją dostawę przez TrustedShops.

Czy mogę wysłać zamówienie na inny adres niż adres faktury?

Tak. Wystarczy podać to podczas finalizacji zamówienia.

Czy moje towary są bezpiecznie zapakowane?

Oczywiście! Po przejściu przez kontrolę jakości na wyjściu z magazynu, produkty są bezpiecznie pakowane w naszym centrum logistycznym. Nasi przeszkoleni pracownicy dokładnie wiedzą, jak przygotować duże elementy budowlane do wysyłki. Następnie Twoje towary są przekazywane renomowanym spedytorom i wyruszają w drogę do Ciebie.

Prawo i reklamacje

Czy mogę zwrócić moje zamówienie?

Dla produktów podłogowych z naszego magazynu oferujemy konsumentom dobrowolne prawo do zwrotu w ciągu 100 dni, wykraczające poza ustawowe prawo do odstąpienia od umowy. Warunkiem zwrotu towaru jest, aby towar nie był rozpakowany oraz został zwrócony w całości i w nienaruszonym stanie w oryginalnym opakowaniu.

Jak to działa:

  • Odstąp od zamówienia w ciągu 100 dni od otrzymania towaru w formie pisemnej (np. e-mailem lub listem). Odstąpienie należy skierować na adres:

    Deine Tür GmbH
    Petersstraße 12 - 14
    04109 Lipsk

  • Bezpiecznie zapakuj towar, aby nie doszło do uszkodzeń podczas transportu. W przypadku wysyłki paletowej chętnie prześlemy wytyczne dotyczące pakowania. Ryzyko wysyłki leży po Twojej stronie.

  • Wyślij nam towar do naszego centrum logistycznego:

    Deine Tür GmbH
    Pelzgasse 3
    04158 Lipsk

    Alternatywnie możesz złożyć żądanie odbioru, a my zlecimy spedycję. W każdym przypadku ponosisz koszty transportu.

  • Po otrzymaniu towaru sprawdzamy jego nienaruszalność i zwracamy wartość towaru w ciągu kilku dni.

Proszę pamiętać:
Produkty konfigurowalne, takie jak drzwi, ościeżnice i zestawy kompletne, są wyłączone z prawa do zwrotu, ponieważ są wykonywane na indywidualne zamówienie.
Również wyłączone są specjalne zamówienia i towary spoza magazynu oraz części towaru. Prawo do zwrotu dotyczy tylko całych zamówień.
Ustawowe prawo do odstąpienia od umowy nie jest naruszone przez przestrzeganie naszych zasad dotyczących dobrowolnego prawa do zwrotu i pozostaje niezależne od nich.

Co się stanie, jeśli pomylę się przy pomiarze elementów drzwiowych?

Na ten etap procesu zamówienia nie mamy wpływu. Możemy pracować wyłącznie z podanymi przez Ciebie wymiarami, dlatego zalecamy dokładne i ewentualnie wielokrotne mierzenie przed złożeniem zamówienia. Jeśli podczas montażu w domu okaże się, że element nie pasuje, odstąpienie od umowy / zwrot nie jest możliwy.

Jak mogę zmienić moje dane adresowe?

Wyślij po prostu e-mail z Twoim zapytaniem i nowym adresem na info@deinetuer.pl. Nasz zespół zapisze zmianę w systemie. W przypadku już istniejących zamówień zmiana wsteczna jest możliwa tylko w ramach prawa.

Obsługa klienta

Czy montujecie zamówione produkty bezpośrednio u mnie w domu?

Tak. Możesz do zamówionych produktów z naszego katalogu usług dodać odpowiedni montaż. DEINE TÜR ma w całych Niemczech profesjonalnych kontraktowych rzemieślników, którzy zajmą się montażem. Dzięki elastycznym opcjom usługa montażu jest konfigurowalna i dokładnie dopasowana do produktu i Twojej sytuacji montażowej, a struktura cenowa jest dla Ciebie przejrzysta. Naliczana jest opłata za dojazd, która wynika z wartości koszyka. Po pomyślnym zamówieniu ustalamy odpowiedni termin na żądany montaż. Kiedy kompetentni monterzy staną przed Twoimi drzwiami, zależy również od czasu dostawy produktów.

Jak zrealizować kupon podarunkowy / kod rabatowy?

Kod kuponu podarunkowego jest przenośny i można go zrealizować w koszyku przed zakończeniem procesu zamówienia. Późniejsze rozliczenie jest wykluczone. Możliwe jest łączenie kilku kuponów, jednak kupon nie może być użyty do zakupu kolejnych kuponów. Saldo kuponu nie jest wypłacane w gotówce ani oprocentowane. Ważność wynosi 3 lata i dotyczy wyłącznie artykułów DEINE TÜR. Wartość koszyka musi być co najmniej równa wartości kuponu. Ewentualne pozostałe saldo nie jest zwracane.

Kod rabatowy można również zrealizować w koszyku przed zakończeniem procesu zamówienia. Obowiązuje tylko w podanym okresie promocyjnym i nie można go łączyć z innymi promocjami lub rabatami.

Kiedy obowiązuje dla mnie bonus "Poleć znajomego"?

Bonus jest ważny, gdy osoba, którą polecasz, jest nowym klientem DEINE TÜR i założyła konto klienta. Bonus można wykorzystać jednorazowo na klienta i nie dotyczy osób z tego samego gospodarstwa domowego.

Czy otrzymam pomoc przy pomiarze drzwi?

Możesz zdecydować, czy nasi profesjonaliści mają przyjechać bezpośrednio do Ciebie do domu, czy też umówimy się na wideorozmowę. Przy zamówieniu na miejscu podaj wszystkie otwory ścienne lub elementy drzwi, które chcesz zmierzyć. Podaj pierwszą cyfrę swojego kodu pocztowego, abyśmy mogli obliczyć dodatkową opłatę za dojazd do Twojego miejsca zamieszkania. Po dokonaniu zakupu skontaktujemy się z Tobą i umówimy się na termin. Okres ten może wynosić od 2 do 4 tygodni. W przypadku usługi wideo podaj wszystkie otwory ścienne lub elementy drzwi, które chcesz zmierzyć. Po dokonaniu zakupu skontaktujemy się z Tobą i umówimy się na termin. Termin cyfrowy odbywa się zazwyczaj 1-2 tygodnie po zakupie. Na spotkanie wideo zadzwoni do Ciebie nasz profesjonalista osobiście. Z pomocą instrukcji krok po kroku zostaniesz poinformowany, gdzie i co dokładnie musisz zmierzyć. Potrzebujesz do tego urządzenia z kamerą, które ma dostęp do stabilnego połączenia internetowego.

Czy mogę otrzymać osobistą ofertę?

Tak. W przypadku zamówień ze specjalnym wyposażeniem i konstrukcjami specjalnymi możesz skontaktować się z naszym działem ofert: anfragen@deinetuer.pl

Czy DEINE TÜR wykonuje również specjalne wymiary?

Tak. Większość naszych produktów drzwiowych jest dostępna w wersji na specjalne zamówienie.

Czy istnieje sklep Deine Türe?

Nie. Nie mamy sklepu Deine Tür, ale mamy wystawę w centrum Lipska, gdzie chętnie zapraszamy na konsultacje.

Jaka jest różnica między listą ulubionych a listą porównawczą?

Na liście ulubionych możesz zapisać produkty, aby później dokładniej je obejrzeć. Na liście porównawczej zapisane są produkty, które wybierzesz. Są one porównywane pod względem szczegółów technicznych, takich jak powierzchnia. Różnice można łatwo zobaczyć w formie tabeli.

Czym jest Profishop?

Profishop Deine Tür to wewnętrzna strefa specjalnie dla osób z branży budowlanej. Warunkiem posiadania konta klienta Profishop jest ważny dowód działalności gospodarczej.

Czym jest rabat dla fachowców?

Rabat dla fachowców to zniżka cenowa dla wszystkich klientów biznesowych z branży budowlanej. Jak to jest powszechnie w branży, rabat jest przyznawany przedsiębiorcom, którzy szczególnie często lub w większych ilościach zamawiają swoje towary na różne zlecenia.

Rabaty i kupony

Jakie są dostępne rabaty?

Nasze rabaty na wartość koszyka znajdziesz tutaj. Proszę pamiętać, że usługi montażowe i serwisowe oraz koszty wysyłki są wyłączone z tych rabatów. Kod rabatowy można zrealizować w koszyku przed zakończeniem procesu zamówienia. Proszę pamiętać, że kody rabatowe obowiązują wyłącznie w podanym okresie promocyjnym i nie można ich łączyć z innymi promocjami/rabatami.

Gdzie mogę kupić kupony?

Kupony na DEINE Tür znajdziesz tutaj. W 3-krokowej instrukcji otrzymasz kod kuponu, który możesz opatrzyć osobistą wiadomością. Wartość kuponu możesz wybrać dowolnie.

Jak zrealizować kupon podarunkowy?

Możesz zrealizować jeden lub więcej kodów kuponów podarunkowych w koszyku przed zakończeniem procesu zamówienia. Późniejsze rozliczenie jest jednak wykluczone. Ponieważ pozostałe saldo nie jest zwracane, wartość koszyka musi być co najmniej równa wartości kuponu. Kolejny kupon nie może być zakupiony za pomocą kuponu. Saldo kuponu nie jest wypłacane w gotówce ani oprocentowane. Ważność wynosi 3 lata i dotyczy wyłącznie artykułów DEINE TÜR.

Twoje pytania są bardziej związane z produktami?

Więcej informacji znajdziesz w naszym WIKI: www.twojedrzwi24.pl/wiki/index/overview

Powrót do sklepu